Saya Kembali bersama Orang Baru!

Teks: Rahayu Rashid
Image: Koleksi Rahayu Rashid

Lama saya tak berkongsi kat sini, kan? Apa khabar semua? Masih ada ke yang jenguk blog ni walaupuan dah lama bersawang? Semalam pun update sepintas lalu jer, ambik mood nak mula sharing semula kat sini. 

Kebetulan kelmarin, ada sikit masa. So, saya mekap-mekap la semula blog ni. Kasik semangat nak sharing kat sini semula. Blog kena cantik, baru aura tu datang. Nasib baik blog takleh nak wangi dengan perfume, kalau boleh, saya dah zasss spray perfume. Takat spray dalam SOHO boleh la, nak ambik mood kan.

Perkembangan saya?
Sekian lama menyepikan diri. Sebenarnya sejak Ramadhan tahun lepas (ni dah nak Ramadhan lagi sekali dah Sabtu depan!), saya dalam keadaan 'istimewa'. Apa yang istimewa tuuu?

Saya mengandung dan melahirkan anak ketiga!

Saya mengandung pada bulan puasa, dan selamat melahirkan pada 2.2.2017 lepas. Alhamdulillah. Baby girl. Sekarang dah 3 bulan lebih umurnya. Sihat walafiat. Ayra Safiyya namanya. Syukur, Allah bagi lagi rezeki menimang baby pada usia saya 38 tahun! Memang saya nak sangat tambah anak lagi sorang, cukupkan 3 sebelum usia 40 tahun. Alhamdulillah, DIA makbulkan impian kami.

Sejak saya mengandung tu la saya mabuk teruk. Sangat teruk sampai 2 kali pergi klinik untuk drip! Sampailah saya bersalin saya alahan (berkahak non stop). Seksanya rasa. 

Itu yang saya tak dapat fokus pada semua blog yang saya ada. Blog ni memang selalunya jarang la saya update, sebab rasanya lebih ramai pembaca di blog ayurashid.com

InsyaAllah, ada masa saya akan berkongsi kat sini lagi. Kalau sunyi sepi kat blog ni, jemputlah singgah di blog saya yang lain (personal dan juga business blogs)

  • www.ayurashid.com
  • http://dexandra-perfume.blogspot.my
  • http://ronella-essential-oil.blogspot.my

Sehingga berjumpa lagi. Dan dengan lafaz Bismillah, saya perkenalkan ahli keluarga baru kami: Ayra Safiyya.



Semasa Majlis Berendoi & Doa Selamat pada 23/4/2017 lepas 


Bila dah ada baby, bertambahnya anak, maka bertambahlah tanggungjawab. Rutin harian saya berubah, dan ia memang mencabar!

Kalau tak sempat kongsi kat blog ni, saya akan kongsi di blog personal (www.ayurashid.com). Teruskan setia bersama saya: Rahayu Rashid Inspiration!

Comments

Popular Posts