Wednesday, June 10, 2015

Fanpage Official| Rahayu Rashid Inspiration

Teks & Image: Rahayu Rashid

Assalamualaikum

Untuk menjimatkan masa dan lebih efektif dalam pengurusan Fanpage, saya telah membuat keputusan untuk menggunakan satu Fanpage sahaja iaitu:





Untuk makluman, Fanpage ini adalah Fanpage sediada yang saya bina semasa saya menjalankan bisnes Premium Beautiful. Saya hanya tukarkan nama Fanpage sahaja.


Selain itu, fanpage ini akan saya gunakan untuk penjenamaan diri, perkongsian berkaitan ABDR, bisnes dan perkara rawak, juga untuk mempromosi produk dan perkhidmatan yang saya tawarkan.



Saya amat menghargai LIKE dan sokongan anda. Teruskan bersama Rahayu Rashid Inspiration. Semoga apa yang saya kongsikan boleh memberikan inspirasi buat anda yang saya kasihi.


Salam Sayang;
Rahayu Rashid Inspiration

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...