Nota Kesyukuran Working at Home Mom

Teks Image: Rahayu Abdul Rashid




Syukur Alhamdulillah. Semakin hari saya merasakan semakin damai dan seronok menikmati hidup ini. Kami bukan kaya-raya. Ada masa terdesak jugak. Tapi kami menikmatinya dengan penuh rasa syukur.


Saya berdoa semoga Allah memberkati segala pengorbanan saya dan suami. Saya bekerja dari rumah sambil menguruskan anak-anak. Suami pula berpanas berhujan di luar sana untuk kesinambungan mendapatkan rezeki yang telah Allah sediakan kepada hambaNya yang berusaha.


Saat saya mengaturkan jari-jemari di atas keyboard labtop ini, suami telah keluar bekerja di Seremban. Anak sulung telah pun ke sekolah agama. Manakala, anak kedua (bongsu buat masa ini) masih lena diulit mimpi.


Maka nikmat yang manakah lagi yang hendak saya dustai?


Subhanallah. Alhamdulillah. Allahuakhbar.




Indah sungguh aturanMu kepadaku dan keluargaku Ya Allah. 

Comments

asalam.saya orang baru dalam blog. Join la blog saya. shazwaniafiq.blogspot.com =)
Doakan rin juga dpt seperti ayu 1 day

Popular Posts