Menghilang Bukan Bererti Duduk Saja-saja

Teks: Rahayu Rashid
Image: Carian Google

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Lama saya tidak update blog ini dan blog peribadi. Kekangan masa dengan urusan harian di rumah memang membataskan masa saya untuk 'berkarya' di alam maya. Malah facebook status pun sangat jarang saya update terutamanya pada minggu lepas.


Ini adalah perkara yang sangat tidak baik untuk bisnes. Saya tahu tapi masih tidak disiplin. Pengurusan waktu juga agak kelam-kabut yang menjadi faktor utama terjejasnya rutin harian saya. Saya perlu revised semula agar perkara ini tidak berpanjangan.


Walaupun saya tidak begitu aktif di laman maya, Alhamdulillah kerja dari rumah saya masih berjalan seperti biasa. Alhamdulillah. Selagi Allah Taala masih memberikan rezeki melalui sumber ini, saya bersyukur menerimanya.

Saya idamkan saya dapat ke spa. Kalaulah masih di Shah Alam mudah saja memilih mana-mana spa berkenan dihati dan mengikut bajet. Hmmmmmmm. Penatnya badan ni. 

Sehingga berjumpa lagi. Wassalam. 

Comments

Zaila Mohamad said…
jom g spa sama-sama :)

Popular Posts