Wednesday, February 25, 2015

WAHM yang Tepu Tak Tahu Nak Masak Apa!

Teks & Image: Rahayu Rashid

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.


Bila dah hari-hari masak, sampai satu tahap dah tepu tak tahu nak masak apa dah. Kadang-kadang rasa muak dengan masakan sendiri. Pernah alami situasi macam ni? 


Ikutkan, saya ni tidaklah setiap hari dalam seminggu tu masak. Bila suami outstation barulah wajib hari-hari masak. Bila suami ada kat rumah, haaaa mulalah saya mengelat hehehe. Alasan kukuh sangat: "Dah tak lalu nak telan masakan sendiri". Amboi! Mengada sangat alasan tu. Allah tarik nikmat makan... nikmat kesihatan untuk masak, baru padan muka kan!


Gambar sekadar Hiasan

Hari ni, Dania request nak makan kari ikan. Bagus! masak kari versiku senang sangat. Sappp sappppp suiiiiiii SIAP!


Maka, marilah memasak sebelum 'masuk opis' untuk sesi kedua pulak. Ini sesi pertama. Alhamdulillah dah selesai update blog Bengkel Legacy AA Auto Workshop Sdn. Bhd. dan blog ini. Bersambung nanti update blog Ayu Rashid (dot) (com) pulak. 


Sehingga berjumpa lagi. Wassalam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...