Susah Tak Bekerja dari Rumah?

Teks & Image: Rahayu Abdul Rashid

Assalamualaikum.

Wow! Soalan... 

Macam mana saya nak menjawabnya kerana ia sangat subjektif. Banyak faktor mempengaruhi jawapan yang akan diberikan. Dan semestinya ia berbeza dengan setiap individu. Kan setiap manusia tu unik dan mempunyai cara hidup yang berbeza.



Saya cuma akan kongsikan pengalaman saya SAHAJA. Jadi, ia lebih telus kerana ia adalah apa yang saya lalui. Anda sedia membacanya?


Erk! Tapi saya tidak dapat berkongsi sekarang. Saya masih dalam mood bercuti. Ahad lepas adalah Hari Ulangtahun Kelahiran saya yang ke-36. Kami keluar berjalan seketika. Entry ini pun secara santai sahaja. Saya perlu masa yang lapang untuk menulis dengan panjang lebar!


InsyaAllah, saya akan kongsi pengalaman saya untuk menjawab soalan yang dinyatakan di atas iaitu:
"Susah tak bekerja dari rumah?"


Sehingga berjumpa lagi. Wassalam.

Comments

Popular Posts