Wednesday, December 31, 2014

Selamat Tinggal 2014... Selamat Datang 2015

Teks: Rahayu Abdul Rashid
Image: Carian Google


Assalamualaikum.

Kita meninggalkan tahun 2014 dengan penuh kisah duka. Namun, kita tetap yakin bahawa Allah SWT pasti menggantikan kedukaan ini dengan anugerah yang lebih baik. Jadikan apa yang berlaku sebagai asbab untuk kita meningkatkan keimanan dan mencintaiNya lebih daripada harta dunia dan segala-galanya.


Teruslah berjuang selagi nyawa masih dikandung badan. Teruslah melangkah walaupun seringkali jatuh. Bangkitlah! Kerana kita adalah khalifah Allah yang dilahirkan hebat dan mempunyai tanggungjawab yang besar.


InsyaAllah, saya akan terus menulis di sini. Selagi Allah meminjamkan umur, selagi Allah memberikan ilham untuk saya berkongsi dengan anda. Saya ingin membantu rakan-rakan wanita khususnya untuk menjana pendapatan dari rumah atau pun secara sambilan melalui Akademi Bekerja di Rumah.


Teruskan bersama saya. Kerana banyak lagi yang ingin saya kongsikan dengan anda yang amat saya hargai. Sehingga berjumpa lagi.


Selamat Tahun Baru 2015. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...