Monday, December 8, 2014

Cabaran Ekonomi 2015

Sumber: Fanpage Dr. Azizan Osman
Status pada: 4-12/2014


[Cabaran ekonomi 2015]

Saya telah sebut tentang cabaran ekonomi sejak penghujung tahun lepas. Dan saya tulis sekali lagi dalam artikel dibawah ini. Saya juga pernah berkongsi tentang bagaimana persediaan untuk hadapinya. Terpulang kepada anda untuk follow atau tidak. Ia bukan satu pilihan tetapi perlukan tindakan untuk hadapinya. 

Photo: [Cabaran ekonomi 2015]

Saya telah sebut tentang cabaran ekonomi sejak penghujung tahun lepas. Dan saya tulis sekali lagi dalam artikel dibawah ini. Saya juga pernah berkongsi tentang bagaimana persediaan untuk hadapinya. Terpulang kepada anda untuk follow atau tidak. Ia bukan satu pilihan tetapi perlukan tindakan untuk hadapinya. 

Jangan lupa baca Al-Kahfi malam ini. 

#AwakKatMana
#AzizanOsman

http://azizanosman.com/bulan-november-bulan-kelahiran-saya/
Apa pandangan anda? 

Jika pendapatan RM3,000 sebulan adalah dalam kategori Miskin Bandar, di mana 'kedudukan' pendapatan kita dan kategori kita? Mampukah kita berjimat-cermat dengan menyekat perbelanjaan isi rumah? Setakat mana kita mampu melaksanakannya?


Apa pun, perkongsian daripada Dr. Azizan Osman di atas adalah antara pilihan yang boleh kita ambil untuk berdepan dengan Cabaran Ekonomi 2015.


Percayalah. 
Kita sentiasa ada pilihan. Carilah peluang dalam masalah. Mengeluh dan bersedih tidak akan menyelesaikan masalah. Tindakan yang kita ambil akan menentukan siapa kita dan kedudukan kewangan kita pada masa akan datang.


Semoga perkongsian ini bermanfaat buat kita bersama. Wassalam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...