Monday, October 20, 2014

eBook| Rahsia Khidmat Pelanggan Online

Teks: Rahayu Abdul Rashid
Image: Akademi Bekerja di Rumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Khidmat Pelanggan adalah satu kemahiran yang boleh kita pelajari dan perlu kita miliki untuk kesinambungan bisnes termasuklah dalam bisnes online. 

Kini, kita boleh menimba ilmu dan menambah pengetahuan berkaitan Khidmat Pelanggan melalui eBook RAHSIA KHIDMAT PELANGGAN ONLINE.

eBook Rahsia Khidmat Pelanggan Online ini baru sahaja diterbitkan pada bulan September 2014. Penulisnya ialah Pengasas Akademi Bekerja di Rumah iaitu Puan Masayu Ahmad (Pengasas Akademi Bekerja di Rumah).


PROMOSI:
RM30 (untuk pembeli 50 terawal sahaja)
Harga selepas ini RM50


Isi Kandungan:

Bab 1: Urusniaga Online

Bab 2: Mengembirakan Pelanggan

Bab 3: Membina Keyakinan pelanggan

Bab 4: Menawan Hati Pelanggan

Bab 5: Menghargai Pelanggan

Bab 6: Kuasa Khidmat Pelanggan

Bab 7: Khidmat Pelanggan Profesional

Bab 8: Kuasa Suara Dan Gerak Hati

Bab 9: Tingatkan Bilangan Pelanggan Setia

Bab 10: Tingkatkan Keuntungan Dengan Kuasa Pelanggan Gembira


InsyaAllah, dengan nilai RM30 sahaja (sebelum harga sebenar iaitu RM50), kita mampu mengubah prestasi bisnes online yang kita jalankan. Bisnes adalah proses pembelajaran, tambahlah ilmu untuk kemajuan bisnes kita. Tak rugi melabur sedikit duit untuk ilmu!


Jika berminat untuk pembelian, boleh hubungi saya:
Rahayu Abdul Rashid
Pengurus Online Akademi Bekerja di Rumah

Whatsapp/Telegram: 013 - 255 0727
Email: rahayu4179@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...