Sunday, April 20, 2014

Jana Pendapatan dari Rumah sebagai Pengurus Online Akademi

Teks: Rahayu Abdul Rashid
Image: Google

Assalamualaikum.

Saya ada berita gembira untuk dikongsikan bersama rakan pembaca yang dikasihi sekalian!

Sekiranya anda hendak berniaga, tetapi tiada produk atau anda lebih suka berbisnes Produk Digital dan Perkhidmatan, anda boleh mendaftar sebagai Pengurus Online Akademi. Seperti saya, yang kini menjadi salah seorang Pengurus Online Akademi setelah saya mengambil Pakej Rakan Niaga ABDR sejak 1 April 2014 lepas. 


Sebagai Pengurus Online Akademi, anda layak mempromosi produk akademi yang terdiri daripada:
1. Produk Digital - eBook
2. Perkhidmatan kelas online
3. Upah membuat blog
4. Mempromosi bengkel
5. Pakej Iklan

Anda akan mendapat komisen melalui pendaftaran setiap perkhidmatan yang dinyatakan di atas dan juga jualan eBook. 

Ianya memang mudah kerana segalanya dihujung jari sahaja. Anda hanya memerlukan internet, labtop atau gadjet yang membolehkan anda menggunakan social media sebagai medium untuk membuat promosi dan urusniaga.

Seawal 10 hari menyertai akademi saya sudah mendapat komisen hasil daripada Pendaftaran 2 orang pelajar yang mengambil pakej kelas Online. Sedangkan pada masa tersebut, saya masih baru dan belum selesai menyiapkan tugasan! Alhamdulillah, hasil bimbingan daripada Cikgu Zaila Mohamed iaitu guru online saya, saya mendapat banyak tunjuk ajar. 

Maklumat dan bahan untuk dijadikan bahan promosi juga boleh diperolehi daripada website akademi dan Group di Facebook. Jika saya boleh, anda juga pasti boleh!

Hubungi saya untuk maklumat lanjut.
013-255 0727
Pengurus Online Akademi Bekerja di Rumah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...